سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستورالعمل های انجمن



COVID-19: به روزرسانی ها و محافظت از دستورالعمل های انجمن: از آنجا که مردم در سراسر جهان با این اورژانس بی سابقه بهداشت عمومی مقابله می کنند ، می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که دستورالعملهای انجمن ما از مردم در برابر محتوای مضر و انواع جدید سوءاستفاده های مربوط به COVID-19 محافظت می کنند. ما در تلاش هستیم تا محتواهایی را حذف کنیم که از این طریق می توانند به آسیب های دنیای واقعی کمک کنند ، از جمله از طریق سیاست های منع هماهنگی آسیب ، فروش ماسک های پزشکی و کالاهای مرتبط ، گفتار نفرت ، زورگویی و آزار و اذیت و اطلاعات غلط که منجر به خطر می شود. خشونت قریب الوقوع یا آسیب جسمی. با تحول اوضاع ، ما همچنان به محتوا روی سکو نگاه می کنیم ، روند گفتار را ارزیابی می کنیم و با متخصصان درگیر می شویم و در صورت لزوم راهنمایی های سیاستی بیشتری را ارائه خواهیم داد تا اعضای جامعه ما در این بحران ایمن باشند.
کوتاه

ما می خواهیم اینستاگرام همچنان یک مکان معتبر و ایمن برای الهام و بیان باشد. ما را در پرورش این جامعه یاری کنید. فقط عکس ها و فیلم های خود را ارسال کنید و همیشه قانون را رعایت کنید. به همه در اینستاگرام احترام بگذارید ، به افراد ناخواسته اسپم نکنید یا برهنگی نکنید.
دراز

اینستاگرام بازتابی از جامعه متنوع فرهنگ ها ، سنین و اعتقادات ما است. ما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد دیدگاه های مختلف کرده ایم که یک محیط امن و باز برای همه ایجاد می کند.

ما دستورالعمل های انجمن را ایجاد کردیم ، بنابراین شما می توانید به ما در پرورش و محافظت از این جامعه شگفت انگیز کمک کنید. با استفاده از اینستاگرام ، شما با این دستورالعمل ها و شرایط استفاده ما موافقت می کنید. ما به این رهنمودها متعهد هستیم و امیدواریم که شما نیز باشید. پیشی گرفتن از این مرزها ممکن است منجر به حذف محتوا ، حسابهای غیرفعال یا محدودیتهای دیگر شود.

    فقط عکس ها و ویدیوهایی را که گرفته اید یا حق اشتراک گذاری به اشتراک بگذارید.

    مثل همیشه ، شما محتوایی را که در اینستاگرام ارسال می کنید ، صاحب خود هستید. به یاد داشته باشید که محتوای معتبر را ارسال کنید ، و هر چیزی را که کپی کرده اید یا از طریق اینترنت جمع آوری کرده اید ، که حق ارسال آن را ندارید ، ارسال نکنید. درباره حقوق مالکیت معنوی بیشتر بدانید.
    عکس ها و فیلم های مناسب را برای مخاطبان متنوع ارسال کنید.

    ما می دانیم که مواقعی وجود دارد که افراد ممکن است بخواهند تصاویر برهنه را به اشتراک بگذارند که از نظر هنری یا خلاقیت است ، اما به دلایل مختلف ، ما اجازه نمی دهیم برهنگی در اینستاگرام قرار بگیریم. این شامل عکس ها ، فیلم ها ، و برخی از مطالب ایجاد شده دیجیتالی است که رابطه جنسی ، اندام تناسلی و نزدیکی باسن کاملا برهنه را نشان می دهد. این همچنین شامل برخی از عکس ها از نوک سینه های زنانه است ، اما عکس هایی از زخم های بعد از ماستکتومی و زنان فعال شیردهی مجاز هستند. برهنگی در عکس های نقاشی ها و مجسمه ها نیز خوب است.

    مردم دوست دارند عکس یا فیلم از فرزندان خود به اشتراک بگذارند. به دلایل ایمنی ، مواقعی وجود دارد که ممکن است تصاویری را نشان دهیم که کودکان برهنه یا جزئی برهنه نشان می دهند. حتی وقتی این محتوا با نیت های خوب به اشتراک گذاشته شود ، می تواند توسط دیگران به روش های غیرقابل پیش بینی استفاده شود. می توانید اطلاعات بیشتری در صفحه نکات مربوط به والدین کسب کنید.