سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستورالعمل های انجمن 2


تعامل معنی دار و واقعی را تقویت کنید.

با جمع آوری مصنوعات لایک ، دنبال کننده ، یا اشتراک گذاری ، ارسال نظرات یا مطالب تکراری یا مطالب ، یا تماس مکرر با افراد برای مقاصد تجاری بدون رضایت آنها ، به ما کمک کنید تا از اسپم بمانید. محتواهایی را که درگیر ، تبلیغ ، تشویق ، تسهیل یا پذیرفته شده اند ، به پیشنهاد ، درخواست و تجارت بررسیهای جعلی کاربران ارسال نکنید.

لازم نیست از نام واقعی خود در اینستاگرام استفاده کنید ، اما ما از کاربران اینستاگرام می خواهیم که اطلاعات دقیق و به روز را در اختیار ما قرار دهند. به جعل دیگران سوء استفاده نکنید و به منظور نقض دستورالعمل های ما یا گمراه کردن دیگران حساب ایجاد نکنید.
قانون را دنبال کنید.

اینستاگرام مکانی برای حمایت یا ستایش از تروریسم ، جنایات سازمان یافته یا گروه های نفرت نیست. ارائه خدمات جنسی ، خرید یا فروش سلاح گرم ، الکل و محصولات دخانیات بین افراد خصوصی و خرید یا فروش داروهای غیرقانونی یا نسخه ای (حتی اگر در منطقه شما قانونی باشد) نیز مجاز نیست. اینستاگرام همچنین فروش حیوانات زنده بین افراد خصوصی ممنوع است ، هرچند که فروشگاه های آجر و ملات ممکن است این فروش ها را ارائه دهند. هیچ کس نمی تواند برای صید یا فروش گونه های در معرض خطر و یا قطعات آنها هماهنگی لازم را انجام دهد.

به یاد داشته باشید که همیشه هنگام پیشنهاد فروش یا خرید کالاهای تنظیم شده دیگر ، قانون را رعایت کنید. حساب های تبلیغاتی قمار آنلاین ، بازی های آنلاین با پول واقعی و یا قرعه کشی آنلاین باید قبل از استفاده از هر یک از محصولات ما اجازه کتبی ما را دریافت کنند.

ما وقتی که می خواهیم محتوای جنسی را که شامل افراد زیر سن قانونی است یا تهدید به ارسال تصاویر صمیمی دیگران است ، تحمل صفر داریم.
به سایر اعضای جامعه اینستاگرام احترام بگذارید.

ما می خواهیم یک جامعه مثبت و متنوع را پرورش دهیم. ما محتوای حاوی تهدیدهای معتبر یا گفتار نفرت را حذف می کنیم ، محتویاتی که افراد خصوصی را هدف قرار می دهد تا آنها را تخریب یا شرم آور ، اطلاعات شخصی به منظور باج خواهی یا آزار و اذیت شخصی و پیام های ناخواسته را تکرار کنیم. ما معمولاً اجازه می دهیم مکالمه محکم تری در مورد افرادی که در خبرها حضور دارند یا به دلیل حرفه یا فعالیت های انتخاب شده ، مخاطبان زیادی دارند ، داشته باشیم.

هرگز تشویق به خشونت یا حمله به هر کسی بر اساس نژاد ، قومیت ، منش ملی ، جنسیت ، جنسیت ، هویت جنسیتی ، گرایش جنسی ، وابستگی مذهبی ، ناتوانی یا بیماری آنها هرگز مناسب نیست. هنگامی که سخنرانی نفرت برای به چالش کشیدن آن و یا افزایش آگاهی مشترک است ، ممکن است اجازه دهیم. در آن موارد ، ما از شما می خواهیم که قصد خود را به روشنی بیان کنید.

تهدیدهای جدی از آسیب به امنیت عمومی و شخصی مجاز نیست. این شامل تهدیدهای خاص از آسیب جسمی و همچنین تهدید به سرقت ، خرابکاری ، و سایر آسیب های مالی است. ما گزارش های تهدیدات را با دقت بررسی می کنیم و در هنگام تعیین اعتبار یک تهدید ، موارد بسیاری را در نظر می گیریم.
محیط حمایتی خود را با شکوه نبودن آسیب های خود حفظ کنیم.

جامعه اینستاگرام مراقب یکدیگر هستند و غالباً جایی است که افراد با مشکلات دشواری مانند اختلال در خوردن غذا ، بریدن یا سایر انواع آسیب دیدگی در خود روبرو می شوند تا آگاهی یا پیدا کردن پشتیبانی پیدا کنند. ما سعی می کنیم با ارائه آموزش در برنامه و اضافه کردن اطلاعات در مرکز راهنمایی ، بخش خود را انجام دهیم تا افراد بتوانند کمک مورد نیاز خود را بدست آورند.

تشویق یا ترغیب مردم به پذیرش آسیب دیدگی خلاف این محیط حمایتی است و در صورت گزارش به ما ، آن را حذف خواهیم کرد یا غیرفعال می کنیم. همچنین اگر محتوا آنها را برای حمله یا طنز هدف قرار دهد ، ممکن است محتوا را شناسایی کنیم که قربانیان یا بازماندهان آسیب دیدگی را شناسایی کنند.
هنگام ارسال رویدادهای جالب توجه ، متفکر باشید.

ما می دانیم که بسیاری از افراد از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن رویدادهای مهم و خبرساز استفاده می کنند. برخی از این موارد می توانند شامل تصاویر گرافیکی باشند. از آنجا که بسیاری از افراد و گروه های سنی مختلف از اینستاگرام استفاده می کنند ، ممکن است فیلم هایی از خشونت شدید و گرافیکی را حذف کنیم تا مطمئن شویم اینستاگرام برای همه مناسب است.

ما درک می کنیم که مردم اغلب برای محکوم کردن ، افزایش آگاهی یا آموزش ، این نوع مطالب را به اشتراک می گذارند. اگر به همین دلایل محتوای خود را به اشتراک می گذارید ، ما به شما توصیه می کنیم با هشدار درباره خشونت گرافیکی ، عکس خود را شرح دهید. به اشتراک گذاشتن تصاویر گرافیکی برای لذت سادیستی یا تجلیل از خشونت هرگز مجاز نیست.